Friday!

I dag är det fredag å normalt set skulle jag ha varit på jobbet snart. Men jag har tagit kompledigt till 16! Very najs! Hugo´s klass ska på utflykt idag. Juldopp står på schemat :)
I går firade vi pappan i familjen. Han fick;bandyklubba,modotröjor 2 st,modomössa,modokortlek och modojulgranskulor. Ni ser den röda tråden va? Min mamma var här och grattade med en träningsoverall. Min snälla mamma kostar på oss.. Hon hjälpte mig med skattepappret åxå,så nu ska det postas idag :) Sedan är det bara vet.bes kvar!Och så måste jag kolla m banken om bg nummer...
Nu på morgonkulan har man släppt ut sina hästar och vattnat fåren. De är lite konfysa över baggarna än..Stor Bruno har det körigt att hålla de kastrerade grabbarna borta från hans tjejer av och till,men pojkarna har nog lärt sig vart skåpet står. I går var det som alltid allmän puts av hästar. Hraffe har blivit så himla duktig på hovkratsningen. Lyfter själv och väntar tålmodigt.Vinterns hovkrats är ju skiftnyckel ofta...Man får slå bort styltor vilket jag tycker är baksidan på vintern och hästar.
I dag ska planken till boxarna komma är det sagt,efter en diskussion med tanten i växeln. Hon propsade på att det är utkörning måååndag och jag sa helt enkelt att om hon trodde att jag tänker vänta längre än nödvändigt på plank som de tappat bort en gång,så trodde hon fel.Grejerna ska ut ASAP! Då blev hon skitsur och sa IGEN att det är utkörning på måndagar till Njurunda. Då bad jag att få tala med en samarbetsvillig person. Jag fick som jag ville iallafall!!
Nä,nu måste jag fixa fika till innebandykungen...


Kommentarer
Postat av: Tsinataob

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2011-08-27 @ 19:14:29
URL: http://tsinataob.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0