Jobb-måndag...

En sån dag är det idag minsann.... I morgon är jag ju ledig och ska enligt order åka och hämta innerdörrar.Detta innebär SLÄPVAGN... Ojoj...Bara jag slipper backa ska det nog gå bra :)
I går sprang vi på IKEA,Bauhaus å Toyrus.. Hugo fyller år på lördag. 8 år.Vart tar tiden vägen???? Jag fattar inte. Nyss var han ju liten... Mmmm,så är det. Funderar åxå på vad barnafadern ska få på farsdag...Vet inte vad jag ska hitta på alls. Kraftig idétorka. Men det ger sig väl.. Alla pappor behöver kanske kalsonger?? Iallafall Johan som till 99% går i dem hemma.. Några med roligt tryck kanske? Man måste alltså bege sig till civilisationen igen snart då... Snart ser vi en ände på byggnationen uppe åxå. Värmen å sista elen kvar. Johan skruvade upp dosor igår eller vad det var. Själv tog jag ett tag med pensel på fönstren. Blir skönt när barnen kan flytta in!! Det ska fixas antennkabel åxå förresten. Men det är inte prio 1...
Näää,jag ska knega vidare! Ha en härlig kväll alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0