Home sweet Home!!

Hemma å leeeedig! Hugo är ganska kry nu,mest sur över nån legobit som smitit.... Han får va hemma i förebyggande syfte mer. Jag vill inte ha tillbaka några sjukor.... Grabben är inge vidare att klä sig på skolan,så att han blir sjuk är inte konstigt egentligen. Spelar ingen roll hur många ggr jag tjatar om mössa,så glömmer han ta på den titt som tätt... Julia ska vi inte snacka om. Mössa?? När man är 13??Näääääää.....
Har fixat paket till husets herre och storbonde. Vad det blir tänker jag inte tala om ;) Å jag har haft en sån tuuuuur att jag har fått en mobiltelefon av en synnerligen snäll och givmild människa :) En Ericsson...ööööh nånting mer hette den.Hur som helst så var det ju otroligt bussigt!! Ibland har man tur :)
Nu ska jag fika..Hovis kommer..för att sko Johan´s hästar..Å husse själv är på jobbet...

Kommentarer
Postat av: sara

Okej, men tror inte dom vet heller.

2009-12-03 @ 20:21:36
URL: http://ekblojjmare.blogg.se/
Postat av: Titti

Nää,men fråga går ju :)

2009-12-04 @ 07:50:02
URL: http://livetpavischan.blogg.se/
Postat av: dessi

Måste ju kika in tillbaka ;)

Ett tips på en mössa som din dotter kanske vill ta på sig finns på rut.mfl en ny butik i birsta city dom finns i olika gärger och så står det "bad hair day" på dom,dom ser ut som de populära SVEA mössorna alla små tjejer har men dessa är betydligt billigare o lite roliga :) jag köpte iaf en sån till min syster dotter som e 14år. Lycka till ;)

2009-12-04 @ 10:07:56
URL: http://frudeseree.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0