It's about that time...

Ja så var friveckan slut! Ska strax åka på jobbet,tar med mig förkylningen samt mediciner mot densamme. Känns sådääääär. Eftersom gubben jobbat hela veckan så har man ju knappt sett till honom heller,men vi ses ju i morrn då..
I går var jag trött. kändes som om jag skulle kunnat somna där jag satt. Lade mig en stund på soffan å kollade sverigematchen. Men somna till gick inte alls. Blev senare än jag tänkte igår,plus att karln man har är sjukt värdelös på att smyga när han ska lägga sig. Hög röst å klamp i trappen. Hade svårt å somna om... Men jag kom ju opp iallafall ;)
Nä bästå packa ihop för 24 timmar på jobbet då. Lämnat utsläpp å allt till gubben för nåt ska ju han ha å göra åxå,och jag orkade bara inte.... Fick mig ett par nya tjocksockar av mamsen igår :D
Mycket sköna!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tja, du fick i alla fall yllesockor ;)

2014-02-18 @ 19:24:14
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0