Det drar ihop sig...

Mot Stockholm Internationel Horseshow... Tyvärr kan jag inte åka iår heller. Skittrist... Vi ska på finmiddag med gubbens jobb. Men men,bättre lycka nästa år! Jag hoppas verkligen att SVT sändet från islanshästsidan nu!! Så jag kan hejja på Maria och Svartur ändå,fast från soffan då...Jättekul art de ska vara med! Baldur har ju åxå varit med en gång,som indianhäst ;)) Man kunde se en kvick glimt av honom i inledningen till programmet sedan. Gullgubben! Nä nu är det dags för den här bonnmoran att äta gröt,skjutsa varn och sen åka hem å ta hand om djuren! Här ska även köras traktor.... Måste hämta höbalar...


Kommentarer
Postat av: Agnetha

Jag är i samma sits. Kommer ALDRIG iväg. SÅ irriterande. Var jättesugen på att åka i år men jag fixar inte för fogarna. :-p Hoppas också de sänder mycket från Islandssidan ...

SV: Ahaaaaa...! Vad kul med en konstantskimmelSKÄCK i Svensk avel, det hade jag helt missat! Har du själv betäckt med honom i år? Vad heter han mer än Baldur? jag vill kolla i WF! ;)
Oa-ha-ha! ;-D Appropå korsning får och häst så ser ju faktistk Silver lite sån ut nu! ;-D

2012-11-21 @ 18:16:14
URL: http://agnethasfundror.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0