Yihaaa!

Baldur,bäst i klassen!! I dag lastade vi och for till Inger på NRF. Där tömkördes han av henne. Jag såg mest på denna gång för att få klart för mig vad som var viktigast osv. Min prins var så himla duktig!! Öppnor och sidvärtsrörelser- inga problem. Dock blandade han gångarterna friskt,men det var inte det som var det viktiga denna gång. Inger är fantastiskt duktig på detta och Baldur var samarbetsvillig :) helt klart är detta bra för honom. Minimal belastning är det ju som låter ryggen jobba fritt! Inte ett pip han sa på hela tiden heller,ingen som såg honom skulle tro han var hingst. Bilder kommer!


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh har du inte film på det :)`?



Sv: Tack för tipset om Tobb Larsson, dock måste jag spara på varenda öre nu, fast en vän till mig blev riktigt intresserad.



Jo ett litet föl i framtiden kommer det allt bli, guf så mysigt!

2012-03-15 @ 18:13:46
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Postat av: Titti

En liiiten ynka snutt bara. Ska fixa upp den så snart jag orkar :)

2012-03-15 @ 19:13:09
Postat av: Therese Östberg

Instämmer, han är sååå fin!!!

tack för att man fick komma å titta =)

2012-03-15 @ 21:08:01
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0