Varför ska det va så svårt?

Jag har skitsvårt att sova tills klockan ringer.Vrider å vänder mig en timme före. Men bara när jag ska upp och jobba. Skitjobbigt!! Suck... Jaja,idag är sista dygnet innan ledighet. Skönt! Vi skotrade till nolby igår en sväng.Sedan var det hästpul och sånt. Jag vill förresten låna mig en overhead. Nån som har en?? Vill måla siluetter i stallet. Det var tanken iallafall. Städa akvariet lite igår..Ålker fick jag ju spola ner i går morse åxå,trist tyckte jag... Jaja,sånt som händer. På lördag ska vi till finaste Affe!Han fyller 2 år. Började handla present häromdagen,men har lite kvar. Storkillen... Ja hua.. Ska under dagen skicka in min semester inför sommaren till chefen åxå.Lika bra,har medarbetarsamtal till veckan,så då kan man ju rätta till om det blev fel.
Nä,jag måste sätta fart om jag ska hinna med mig.Ska ju åka om en halvtimme ju..Ha en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0