Förkyld...

Jag är ordentligt förkyld...Typiskt... Skulle ha varit på APT idag,men jag hoppar över det eftersom jag varken orkar eller vill smitta nån.. Hoppas vara kry så man kan jobba på fredag. Retar mig lite över att vara sjuk för jag vill ju rida varje daaag. Men nu får han helt enkelt stå tills jag är friskare. Vi hade en toppentur igår också med Tina å Totte. Han ser så glad ut min häst tycker jag. Känns skönt eftersom han sett ängslig ut på ögonen ibland,men det verkar ha släppt lite.
Min kära son och dotter tog bussen till skolan i morse och Johan har åkt på kurs med jobbet,så jag har det lugnt och tyst. Ska lägga mig på soffan under filten och kura. Tar en kopp te till sällskap....Ska vara bra när man är sjuk har jag hört. Rotar fram nåt att se på teve så kan jag slöa där...
I natt vaknade vi kl 4 av ett jädra liv ute. Både jag och Johan flög upp i tron om att nu åker katterna på stryk...Men det var 2 grävlingar som hade duell på gräsmattan. Sedan var det lite körigt att somna om eftersom näsan är så jäkla tät och man är tvungen att vända på sig var och varannan minut. Näää,nu blir det soffan!

Kommentarer
Postat av: Camillasrum

Krya på dig!

2010-09-14 @ 21:18:39
URL: http://camillasrum.blogspot.com
Postat av: Titti

Tack Camilla!

2010-09-15 @ 08:18:03
URL: http://livetpavischan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0