Borta bra...

...men hemma bäst! Nu är vi hemma efter en helg i Hede... Vädret kunde ju ha varit bättre kanske,men det var bra på lördagen iallafall. Då drog vi av elva mil och det blev kortare svängar fredag och söndag.
Mysig stuga,men jag har saknat duschen ;) En hel vecka utan dusch skulle jag nog inte fixa. Bortskämt,men så är det. Ställde ingen klocka i helgen men lik förb****t så var vi uppe mellan 6 och halv 7 bägge dagarna...
Tror alla djur blev glada att vi kom hem ;) Fast det har verkligen inte gått någon nöd på dem...Tina å Helene har tagit väl hand om alla fyrbenta!
Nu ska jag slappa heeela kvällen lång. I morgon är det jobb så det är bäst man passar på...Egentligen skulle man tagit in på spa nu..Mör i kroppen,men det är bara att jobba på ;) Nää,nu ska jag tjusas med Thorsten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0