Torsdag...

I går var det äckligt varmt igen,men blåsigt..Hörde att de hade 10 grader varmt i amazonas...Hallååååå...Lite bakvänt va? I går tog jag min plastkärra och städade i hagen. Vräkte en skock myror som ockuperat en del skit i hagen. Grabbarna tycker det är mycket intressant att hänga med och vill gärna stå nära och kika. Helst i kärran...
Ska under nästa vecka ringa veterinär Gun på volmsta och ta tag i cem testerna. Har bestämt mig för att göra ett försök iallafall. Tur man står på "hingstsidan".Hade jag sto och avlade så skulle man ha massor med hästar till slut. Har ju inga bra erfarenheter av att sälja häst. Den sista hästen vi sålde svalt ju i stort sett ihjäl. Mycket tråkigt och vi var/är ohyggligt besvikna. Det kan ju låta så himla bra,men ändå bara vara skit! En del människor är helt enkelt inte kloka.
I dag ser det ut att vara svalare väder än igår,så idag blir det volten,eller ikväll rättare sagt. Jag har ju barnkollo och man vet ju att vill de ha hjälp så är det garanterat då man är som mest upptagen själv...Så det får bli i kväll. Skönare för B åxå. Hraffe den lilla vildbasaren har börjat visa att han är hingst nu. Gnäggar åt Verona,men bara om Baldur står på avstånd. Han är ohyggligt fin när han ska visa upp sig! Tyvärr har de hittat en jordplätt där de rullar hela tiden så särskilt blank är de inte nån av dem... Näääää,nu ska jag inte tråka ut er längre...Jag har saker att göra,så det så! Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0