Bättre och bättre

Moldavia verkar bo in sig ganska bra. Nu följer hon med alla in på kvällen och traskar ut själv på morgonen. Har pratat med hovis som kommer å kikar till veckan.I går fick Velina också gå tillbaka till rätt hage. Det gick utmärkt. Gaefa och Velina har ju redan gjort upp och Moldavia visar tydligt att hon vill inte bråka. Känns bra!
Nu väntar jag på en balring... 
Har inte hört ngt om min anmälan än. Jag får ringa till veckan kanske. Nu har jag nyss kommit in och ska svälja lite kaffe innan jag åker på jobbet. Sista dygnet! Tur är väl det när jag vaknar 5 på morgnarna. Skittrött,mycket som snurrar nu..

Kommentarer
Postat av: marianne cargus

Skönt att hon inte är den kaxiga typen :)
Så fin bild där de står tillsammans och mumsar.

2017-02-02 @ 09:56:31
URL: http://marresmams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0