Slut på helg..

 
..men ännu finns frivecka kvar! 
Har fotat lite i helgen,nordsvensken Kohl som fick dra både plog och släde med folk. Roligt!
Gaefa är lite halt. Hon har stått inne ett par dagar å verkar bättre så idag får hon gå ut å lufta sig en stund iallafall. Hästen i luleå kommer på måndag blev det bokat. Greens får den stora äran att lasta å köra henne. Hoppas hon går på större buss,annars vet jag inte vad jag gör... Idag ska jag på lönesamtal minsann så det är allt bäst jag sätter fart om jag ska hinna allt jag tänkt!
 

Kommentarer
Postat av: marianne

Fint foto på hästarna som mumsar sitt hö.
Vad besvärligt med hästen som inte vill gå på transporten...hon kanske inte vill flytta? ;)

Svar: Ja vad vet man :) Tror hon tyckte det var lite trångt för en fin dam som hon ;)
livetpavischan.blogg.se

2016-01-26 @ 09:56:02
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0