Flasklammen

behöver man inte undra vilka de är,man blir attackerad när man kommer... Tur de ännu är ganska små ;)
I dag fyller lilla Tillie1 år. Helt otroligt att hon blivit så stor ❤️ Så i dag blire kalas. där emellan ska vi hinna med alla sysslor och gubben ska feja ut lite gödsel på nån åker. Nu ska det väl vara själva fasen om inte balarna ska räcka.... 
Funderar på att fixa klart hage å släppa ner mina på bete. Vill ju ha föl tidigare nästa år  åxå ;) Räknar kallt med att det inte tar på första brunsten. 

Kommentarer
Postat av: marianne

Tänk att de där små lammen kan låta så mycket...jag minns när vi hade flasklamm, jag kunde ju inte visa mej ute utan att det blev ett himla väsen...haha

2015-05-20 @ 15:58:18
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: Nina

Men hjälp! Är Tillie redan ett år?!? Jag hade gissat på ett halvår ungefär, tycker inte alls att det var längesedan hon föddes. Men när jag ser bilder på henne så förstår jag ju att hon måste vara äldre....

Vad skönt att alla lammningar är över nu! Jag begriper inte hur ni orkar...ni är så duktiga!

2015-05-21 @ 00:26:27
URL: http://stallskogalund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0