Tjo...

Man ligger fortfarande. Skittråkigt när solen skiner å fåglarna kvittrar :( känns dock liiiiite bättre idag så kanske är man på benen snart. Det som är jobbigast är hostan. Å orken. Mockade själv igår å var helt slut efteråt,va fasen å... Tur man har en snäll sambo som sköter ruljansen.... 
Klipptes får igår,jag höll mig på avstånd jag. Vill ju inte smitta nån. Vi ska nog avlusa dem iår. Varm vinter så det är nog bara bra. Sen ska de avmaskad å klövar ska klippas klart. Efter det kan det få komma lamm.... Önskar mig lätta lamningar,på dagtid,samt snälla å samarbetsvilliga tackor i år...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken envis jäkla förkylning :(

2015-03-15 @ 22:52:06
URL: http://videungens.worpress.com
Postat av: marianne

fy farao för när hosta håller en vaken :( hoppas du snart är på benen igen.

Jaså kan man önska sånt av tackorna? Hur ofta slår en sån önskan in? Hihi

2015-03-16 @ 10:03:17
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0