Sista passet

Innan friveckan! Gud så skönt! När klockan klämtade i morse var jag som duktigt förvirrad och hade en kabelhärva i huvudet. Vete 17 vad jag drömt för galet...
Har gjort det jag ska på morronen å nu är det kaffe så man vaknar ;) Aldinros det lilla stycket är himla orädd för vattenslangen. Den skulle de fundera på att köra in! Slangen fastnade lite runt benen på henne i går,alltså hon stod i slangen  när jag drog i den om man säger. Inte ett dugg rädd. Lyfte bara på småfötterna lite å kikade. Inget skutt inget blås ingenting. Cool fröken. Baldurs ungar verkar vara ganska coola allihop faktiskt. Laki är ju inte rädd av sig heller å inte verkar Alfdis vara det heller. Ganska skönt!
Det börjar bli dags att annonsera för betäckningar i sommar. Har halvdålig fantasi för sånt där jag,åsså har jag ev lite på G i samarbetesväg med en människa... Måste kolla opp innan jag törs skriva så mycket. Nää om man skulle vakna till liv så man orkar göra ett bra jobb i autismens tjänst....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas Baldur får många damer i år! Det är ju viktigt sånt där med annonsering, layout och skit.

2015-01-21 @ 16:30:54
URL: http://videungens.worpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0