Målgång...

För hallen. Hyllskrället på plats,inte utan viss frustration och en del fula ord. Det ska ju krångla när man ska hålla hylla,skruv å skruvdragare samtidigt... Man ska med fördel lyckas hålla hyllan rak åxå vilket inte var alldeles enkelt. Av den anledningen funderar jag lite över varför man inte har plattare huvve. Har åxå kommit på att det borde finnas bh:ar som absorberar svetten under lökarna... För man blir sjukt svettig där har jag märkt under mina dagar av målande inte minst. Kanske skulle man ha en liten tappkran på nå vis? Ja se dessa funderingar..
Ikväll blev det mkt laid back med en film på swefilmer,me myself and I. Intag av häst,matande av desamma,baggar och pannan. Fast den fick ju ved såklart. 
I morrn bitti ska jag på sån där mammografi. Man får hoppas de får okstämpel... Första hången detta,platta lär de ju bli ja. Jaja,kan bli en upplevelse det åxå då.
Nu ska jag släppa in mammas lilla kattgris så jag slipper sova ensam i sängen....

Kommentarer
Postat av: marianne

Angående svett, jag använder ofta sport-BH, de leder ut svetten :)
Vad duktig då är :)
När jag använder skruvdragare brukar skruvarna vara magnetiska och sitta på plats så jag inte behöver hålla i dom....annars skulle jag inte klara att skruva fast något...haha

2015-01-15 @ 09:30:16
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: Jenny

Bra jobbat! Jag har legat på latsida med renoveringen här hemma, spacklade i köket igår men idag orkade jag inte ens se eländet :p

2015-01-17 @ 23:15:08
URL: http://videungens.worpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0