Kort dag

Igår. Blev så när man var hemma efter 10 å sen skulle stöka undan innan kalas kl 15. Men allt går utom små barn, och de lär sig.
Lite snöflingor kom igår,inte så många dock. Pållarna mår fint. Freyja har tyvärr upptäckt godispåsen på gången,så den får jag flytta på nudå. Fick mer eller mindre sjasa ut henne i morse. Blev så full i skratt i går när tjejerna kom uppfräsandes till em.hö,med gaefa i spetsen. Full sula. Lillan blev alldeles uppspelt å tossig :) Synd man inte hade nån telefon med ut. Ännu ett missat kodak moment :/
I dag är det jobb. På lördag förresten ska jag gå på 80 talskväll på E street. Haha,ska bli kul! Måste på myrorna å leta paddande outfit. Gärna neon... All in liksom. Våfflad frisyr åxå ja. Mm det ni.... Första gången på typ 10 år jag går ut åxå haha. Man är ingen krogråtta precis :)
 
Hade mig en knävärmare på kalaset igår,syrrans hund Stina. Hon ska förövrigt gästa oss vecka 10 då hennes husse å matte drar till Alperna. Får se vad våra katter gillar det då 😜

Kommentarer
Postat av: marianne

Var det så mycket bättre på 80-talet så man vill återuppleva det? hihi
De där axelvaddarna var ju gräsliga, men våfflat hår och starka färger var ju rätt snyggt

2015-01-19 @ 08:08:55
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0