2015

 (Somliga piffade till sig extra)
Gott nytt år på er! Hoppas 2015 blir ett bra år för er alla!
Firade gjorde vi inte så mkt. Är ju svårt när man har djuren. Hästarna tog jag in vid 19 draget å lämnade lite lampor på,mer hö strax före 12 å på med radio en stund. Jag tycker nog nyår inte är så himla mkt att fira. Trivs med att vara hemma i hemmets lugna vrå jag. Gubben kan det dock krypa i kroppen på... Men det är väl bara å bita ihop det. Har man skaffat djur så har man.
Dottern är som sagt i Dublin,där verkar de då fira rejält. Kom en liten film på en hel hoper människor som räknade in tolvslaget. Hoppas hon har skoj! Man ska passa på medan man är ung ;) 

Kommentarer
Postat av: Nina

Gott nytt år!
Jag tycker att det är jätteskönt att ha djuren att skylla på, så man inte kan åka hemifrån på nyårsafton. Jag tycker att det är skönast att fira in det nya året hemma.

Svar: Håller helt med Nina :)
livetpavischan.blogg.se

2015-01-01 @ 12:39:24
URL: http://stallskogalund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0