Vilket väder...

Här började det snöa igår,å jäklar vad det kommit snö... Me like! Säkert 2 dm hittills. Tur jag sjukskrev mig från jobbet för jag har inte haft en suck att ta mig på jobbet,trots att det skottades 21 i går kväll. Plogvallar å blötsnö kör man lätt fast i... 
Ponnysarna fick gå in kl 15 igår,då var de nog nöjda för de stod bara å häckade ändå. Karln var ute å skottade från 15 till 21 igår,idag är det ogjort... Synd att man är så begränsad med ryggen just nu då. Ska jobba på tisdag iallafall... Sen naprapaten igen onsdag. 
Förövrigt,är jag mäkta stolt över min älskade dotter som klarade sin uppkörning i fredags!!! Nu ska hon klara teorin på måndag hoppas jag!!
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas ryggen känns bättre till tisdagen.
Mycket snö, och mer ska det tydligen bli i hela landet. Jag tycker dock det börjar räcka nu...

2015-02-01 @ 10:57:30
URL: http://videungens.worpress.com
Postat av: Marianne

Grattis till dottern :)
Oj vad snö....det är vackert,
Vi har bara några cm här....
Hoppas ryggen blir bra snart igen.

sv: jag tror alla kan öva upp sin mediala sida :)

2015-02-01 @ 21:05:48
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0