Ohoj!

I dag är det kallt å jävligt,så visst borde det komma lamm idag? 
Annars är jag mest i jobbtunneln. Ser ljuset,på andra sidan morgondagen. Snart frivecka :) Sen är jag riktigt jäkla långledig för nästa pass på schemat har jag semester!! Innebär att man är ledig 10 dagar isf 8. Nåja. Riktigt långledig var väl att ta i kanske... Gaefa börjar bli sitt vanliga slanka jag igen. Humöret är därefter. Sur... Hon är allt ett matvrak den. Nu får hon ju ingen jättebantningskur precis,men det är ju nerdraget lite sen lillan flyttade. Annars har man ägnat lite tid åt studentklänningar å sånt. Hon är som kräsen barnet,men nu har vi (kanske) hittat en. Hallelulja. Det är ju inte så långt kvar nu! Barnet har sökt diverse högskolor. Ingen på hemmaplan dock. Jag hoppas på Gävle :) Sen har hon sökt i uppsala,göteborg,malmö å borlänge. Alltså håller jag på Gävle för dit är det överkomligt att kvista över en dag.. Vi får se vad det blir. Å om hon kommer in... Det är ju den detaljen åxå.
Nä nu stundar lite fika innan tanten ska dra sig mot matbutiken,för att återigen stå å glo på kyldisken å fundera vad som ska serveras. Idetorka delux. 
 

Kommentarer
Postat av: marianne

Så du menar att lamningen kommer igång för att du vill vara inne i värmen? Eller är det kylan som sätter igång den? Inte lätt att vara blond och ironisk...man vet aldrig vad som egentligen menas...haha

Det där med klänningar kan vara nog så svårt..
är det yngsta barnet som ska lämna hemmets vrå?

2015-04-30 @ 18:47:17
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: Titti

De lammar ju alltid när man vill det minst :)

2015-05-01 @ 07:47:59
Postat av: Titti

De lammar ju alltid när man vill det minst :)

2015-05-01 @ 07:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0