Jaa

Det är inte alla dagar man kan säga att man mjölkade häst innan jobbet :) Drar lite så spänningen släpper bara. Inget hon tycker är skitkul nä... Men accepterar det gör hon,med visst mått av irritation. I går fick man på sommarsulor på bilen,lagligt värre. Tur det är plusgrader ute,iallafall 0,1.. Man får köra lite lungt om morgnarna helt enkelt.
I dag ska jag jobba,sen kliver jag på frivecka! Gubben ska jobba extra i helgen så vi kan ju slå vad om att det lammas då.. Brukar vara så. När det passar sämst sätter de igång. Några är duktigt röda därbak. Men men,det ska gå det åxå. I dag har jag en plan att sätta mig med hestur när det är lungt på jobbet. Det ska in bilder å det ska lösas licens å stoavgifter. Suck... Jag tycker det verkar så krångligt. Hoppas jag har fel...
Här bor lillan. värsta stället... Avundsjuk? Jag? Nääää..... 

Kommentarer
Postat av: marianne

Nä det där är väl inget att vara avundsjuk på? ;)

Du får be tackorna knipa över helgen.

2015-04-17 @ 11:06:19
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: Jenny

Det ska nog gå bra, men det är klart, det är ju några tackor att hålla reda på.
Katla är också röd där bak, men i hennes fall är det Falu rödfärg från ladugårdsväggen :P

2015-04-17 @ 12:44:15
URL: http://videungens.worpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0