Goddag!

 
Ja så har man haft sig en sovmorgon. Varit aptrött ett tag så det var skönt. Nackdelen är att dagen blir som kort.
Inga lamm ännu,men de borde sätta igång snart. Har "problem" med en tacka som tuggar skit. Tuggar å spottar ut. Googlat som en dåre,men inte kommit fram till nåt. Gett energibalans så nu tycker jag hon verkar bättre. Hoppas! 
Aldinros verkar ha det så himla bra! Känns så tryggt att hon hamnat där hon är ❤️ Underbart!
Henns ömma fader väntar nu på att få göra nya föl 😜. Matte har,inte utan krångel,betalt licens å stoavgifter. Det är inte bara inte... Hur får man ner mobilt bankid på sin laptop?? Suttit m telefonen å det är ju krångligt som tusan det...
Jaja,ska fråga nån som kan tänkte jag. 
Idag ska vi flytta ner de tackor som inte ska få lamm till vindskyddet. De får inget mer kraftfoder nu. De har ätit upp sig bra! Småtackorna vill jag inte ha bland lammande tanter heller för de är som väldigt nyfikna å på. 
Vädret här har ju varit blåsigt typ varje dag. Skittrist. Men det har inte regnat åtminstone. Man får vara glad för det lilla :)

Kommentarer
Postat av: marianne

Vilken underbar bild <3

Bankid, ladda ner appen till plattan sen står det hur du ska göra, du måste skapa ett helt nytt, med nytt lösen, men om du startar datorn kan du logga in med ditt bankid du redan har å mobilen...du får välja efter du skrivit in ditt personnummer

2015-04-21 @ 11:07:58
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: Titti

Jag har ingen platta... Än. Får nog skaffa!

2015-04-23 @ 07:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0