Tjaa

 
 
Det var som mkt i går å mkt idag. Roddat ut baggarna,roddat upp hästarna från betet,begravning och nu ska jag gå å ta in mina små. Tackorna har ökat i antal. Märkligt. Vips blev de 42.... Tycker nog att med såpass många torde fåraherden kunna skaffa sig en hund med... Grå fyllehund räknas inte Tänker jag ;)
Nakna är de alla som ska vara kvar. I morrn ska det visst bli fulväder,klass 2 varning. Därav beslutet att nu är det slut på betestider....
Var på VC igår åxå å blev karvad på. Avlägsnade en liten knöl på benet. Mest för att den är lite ivägen. Hade jag haft tillgång till besövning hade man kunnat göra det själv baske mig. Fick tillåtelse att ta stygnet själv. Ett litet blev det. Samt ett veck på benet ;)
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Huä, det där ser ju lite läskigt ut. Jag hade också gärna haft lokalbedövning hemma, hade varit bra till en hel massa!

2014-09-25 @ 21:10:28
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0