Kroppen

Klarar av att producera fantastiska mängder snor å slem över en natt. Ifall ni undrar... Å varför är hostan alltid värst på natten? Märkligt... 
idag måste jag tyvärr trotsa min förkylning,skjuta opp en massa nässpray å i med alvedon,för jag måste till farmor. Min pappa ringde igår å sa att det inte är långt kvar nu :/ Men å andra sidan sa de tre månader i mars,så kanhända håller hon sig kvar ibland oss till sin 90 årsdag det elfte?
Vi får se. Utifall åker jag på besök ändå...
Pratade med säljaren på skommelskäckstoet igår. Låter som en häst för mig. Mkt trevlig kvinna. Så trevlig att jag får ringa tillbaka idag och fråga alla "viktiga" frågor haha.
Laki är såld nu åxå. Han ska bara snöpas först. Lite synd,men så är det. Vacker som en dag är han iallafall :)
Tjalle ser liten ut i jämförelse. Å då är han två år äldre... Ska slänga upp en ny bild sen så kommer ni å fatta vad jag menar ;)
Nu ska jag rodda s

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är alltså norröver man ska bo för att få hästarna sålda ;)
Håller tummarna för farmor!

2014-09-02 @ 17:27:38
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0