Lite frost!

Är det inte sannerligen trevligt med lite kallt om nätterna! Friskt när man kommer ut på morgonen. i går mockade jag i Baldurs hage. Han tyckte han var vansinnigt hjälpsam tänker jag. 
Matte inte alldeles överens dock. Väldigt upp i om man säger! Solen har lyst på oss i dagarna 2. Man är i chock. Sån chock att man inte kommer sig för att göra så mycket mer än man måste. Kanske i morrn med lite tur ;)
Tänt ljus på gravarna har vi gjort i dag åxå. Vi är mer All helgonafolk än halloweenfolk.... Vackert när det är ljus överallt på kyrkogården. Sen har jag hunnit bevista ponnyhoppning!  Vilka flashbacks man får :) Jag var en aktiv ponnytävlerska när det begav sig. Tävlat på hyfsat hög nivå. Å det var så kul... Då... Nu har jag noll sug på tävling,men det var kul när det begav sig :) Nä nu lite dobidoo innan stall!
 

Kommentarer
Postat av: marianne

Härligt friskt när det blir kallare, och sol....underbart, men tyvärr höll det inte i sej längre här hos oss.
Jag brukar också få hjälp med mockningen, kanske inte direkt den hjälp man vill ha, men men...;)

2014-11-01 @ 10:06:54
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: Jenny

Vi har också haft förvånansvärt mycket sol de senaste dagarna, makalöst!

2014-11-01 @ 12:50:23
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0