Surväder..

Ja det har regnat hela dan. URTRÅKIGT! Jag avskyr verkligen regn...
Har stökat på med diverse. Lite plock. Åsså har jag myst med lamm. Lill-5an kom å lade ikull sig breve mig. Hon är bra go... De lägger sig ju ofta sådär nära andra lamm eller tackor.
Sen somnade hon där åxå lillen.
 
Lill-Siw övar på sitt duckfejs
Nåt för Top Model det där...
Nyfikna små... De funderar nog om husbonn har tappat förståndet kan jag tro...
Annars tycker jag ni ska gå in på saxokam.nu (tror jag det är) å rösta på min goa å vackra vän Therese! Vad hon vinner har jag ingen aning om,men vad det än må vara är hon värd det! Hon har fått sina utmaningar i livet å är värd allt gott!! Rösta rösta!!
Nu:Let's Dance å heja på Benjamin!

Kommentarer
Postat av: marianne

Tack för du bjuder på dessa underbara ulltussar...å lilla duckfejs...hihi så söt...ja alla är så söta, eller kanske inte den med mössan då förstås ;)

Sv: Ja, jag kan inte tänka mej annat än att hjälpa mitt djur när det är dags, aldrig att jag skulle klara se min vän lida....
jo ankepankan har godkänt mitt rede :)

2014-05-10 @ 19:35:45
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: Jenny

Lill-Siw är tveklöst min favorit ;)

2014-05-12 @ 14:57:58
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0