Nu börjas dä

 
 
Ja nu är man inne i ett stim av vakna före tuppen... Vaknat långt före klockan i flera dagar. Va fasen. Fina dagar har vi iallafall å man vill inte gå in! Har vare ute hela dagen å grejat :) Letade torkvindan i dag så efter att ha hittat den på otippad plats,är den nu på plats! Hämtat höbal har jag åxå.  Sen har jag pulat på med diverse.  Tvättat bilen har man åxå minsann,nu blänker den åtminstone tills i morrn! I morrn måste jag ta tag i å halma åt fårskallarna igen. Blir skitigt fort å jag vill ha rent å snyggt! Annars ökar risken för mastit hos tackorna å det vill vi då inte ha. 
 

Kommentarer
Postat av: marianne

Ja det har varit ett helt underbart väder här med,
tvätt på tork ute...det ger ordentliga vårkänslor :)

sv: jag har aldrig ridit med hjälptygel förr så vi får se hur det blir...

2014-03-25 @ 08:18:07
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0