Man bjö igen...

 
...på en sovmorgon. For the record... Gubben sov då längre än jag! I min ensamhet var jag i stallet å grejade,kom på att fröken röd skulle få få ut lite å röra på sig. Långa kliv,inga snesteg alls. Hon fick morsa på Goliat,som måste ha insett att här krävs ett stort mått charm,så öronen framåt! Han har inte haft öronen framåt så där mycket sen de kom. Tänk vad en römärr kan lyckas med va! Sen tog vi en prommis runt lillstugan,å det gick ju bra tyckte damen å började bocka med mig i andra ändan av snöret. Pigg kan man säga. Så jag fixade till liten hage å släppte ut henne en stund. Uppskattat värre! Så upskattat att när hon fick gå in tänkte hon rymma ut igen. Galenpanna! Sen dess har hon stått å gnäggat,ungefär så... 
sen har vi ställt för fårfrissan kommer i morrn. 34+2 ska få bli av med termosen. Det brukar bli kli sm efteråt. Jag skulle ha pulat med lakritstrollet åxå,men jag hann inte tyvärr med allt som varit idag. Men vi hann åka å kolla på skogen som blåste ner i stormen å som de plockat reda på nu. Bra tomt blev det där...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad söt hon är. Det där med öronen bakåt i normalläge är väl standard för ston ;)

2014-03-16 @ 20:49:00
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0