Jaa

Full rulle. Varit i stan å växlat eurosar åt barnet mitt,hon åker ju på lördag. Levererat en mobiltfn till en glömsk människa,hjälpt fröken Y ställa in ny bal till hästarna hennes. Fixat in ny bal till fårskallarna våra. Visste ni att får svälter sig själva till döds om de inte gillar maten? Konstiga små djur det där... Lammen,de jäkla räkorna,har börjat hoppa på en om man inte är tillräckligt snabb med maten. De har dessutom börjat ta plats med tanterna vid pelletsbordet å gapar högst av alla när man kommer med hinkarna. Galenpannor. Sen har man grejat m hästar å ställt för i morrn när jag ska jobba... Arla morgon blir det.  Fick ett litet bryt på minsta barnet åxå idag som inte kan hålla reda på sina grejer. Jag har kutat runt å letat nån bok han drullar bort. Vete fasen vad han gjort av den. Det är inte den första i raden av böcker han förlagt kan man säga. Man får fundera hur man ska få ungen å hålla reda på grejerna. Sen trodde han att han hade glömt busskortet åxå,men det låg visst i ryggan å där hade han ju inte letat nä. Man blir trött på sånt där ibland... Nu blire sängen så jag orkar opp... God natt!

Kommentarer
Postat av: marianne

haha, det är märkligt hur de små lammen kan låta såååå mycket, när jag haft mina lamm har dom börja så fort dom sett mej...

Ungar är också märkliga ibland....dom tror att mamma är någon slags trollkarl som kan plocka fram allt...man kanske ska vara stolt att dom tror man klarar allt?

Ja, tygeln gjorde nytta i ridhuset, men ute var det inte lika lätt....

2014-03-28 @ 08:04:46
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0