Det blev en konstig dag

Först medarbetarsamtal m basen direkt efter jobbet. Sen ringde pappa å meddelande att min farmor blivit inlagd på sjukhus å är himla dålig. Prognosen är inte så bra. Men hon är 90 år så att kroppen inte orkar snart är väl inte så konstigt. Man får vara tacksam över att hon fått leva ett långt liv,jag menar 90 är ju inte att förakta. Vi får väl se hur hon orkar stackarn. Var å hälsade på henne idag. Hon blev glad å se mig iallafall även om hon somnade av å till. Satt där med henne ett bra tag,man behöver ju inte prata med henne hela tiden heller. Att man bara är där kan ju göra ganska mycket. Sen när man kom hem blev det lite punka på orken... Nu ska jag baske mig bara ta det lungt ett tag. 2 råbockar passerade på gården för ett tag sen. Vart är storjägar'n våran när man behöver honom?
 

Kommentarer
Postat av: marianne

90 är en aktningsvärd ålder minsann :) att få vara frisk och hänga med så länge är inte så vanligt.

Vad fina råbockarna är.

sv: Just för att hö inte ska bli liggande i lera och gegga använde vi nätet i vintras, det är nog som med allt annat, använd med sunt förnuft....vad nu det är? ;)
Ja inte vet jag hur man kan bråka på bilister för dom kör på vägen...för att barnen ska kunna leka där,
men du vet en sån som ärvt pappas företag och fått för sej att han är något...suck

2014-04-01 @ 09:33:26
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0