Å än slank han dit...

 
Jajamen snön har ju som bekant gjort sitt återtåg,å naturligtvis kommer det mer. Jag som var fullt nöjd med barmark å solsken. Jag menar att vintern har varit så kass i vilket fall så jag var fullt nöjd att slippa den. Men ack vad man bedrog sig. Nu snöar det igen... Suck.
Har varit på samtal på dotterns skola idag,gick ju bra det förutom den ständiga stötestenen matematik. Va fasen å att de ska ha så få lärare va... Hoppas det löser sig nu iallafall,jag gjorde klart för mentorn att de får baske mig hitta på nåt nu. Barnet är ju ingalunda allena om bekymret. Får hon bara E är jag toppnöjd! 
Sen har jag inköpt seloE till fröken Gaefa idag åxå. 1/2 skopa om dagen är planen. Dörädd att överdosera... 
Förövrigt får man välkomna Linda tillbaka till bloggandet! Det var efterlängtat!! Har saknat den väldigt. Nån mer jag saknat nu ett tag är Agnetha... Var är du??
 

Kommentarer
Postat av: marianne

Ja, den där snön var lite onödig, inte för att jag här nere, är drabbad, men ändå..

E? Vad har dom för betygssystem nu för tiden?

2014-03-19 @ 09:57:54
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: Jenny

Jag undrar också var Agnetha håller hus!

Jag avundas verkligen inte den snön...

Vad är seloE, selentillskott?

2014-03-19 @ 19:36:08
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0