Kan man tänka sig...

Jag har frivecka! Till söndag efter midsommar får jag hoppas... Jag har sökt semester på midsommar ju och har då rakt ingen lust att jobba då! Idag tog vi oss en tripp till Galtström. Jättemysig sommarrestaurang här i trakten. Käkade gott tillsammans med barnen å svärsonen. När vi skulle betala funkade inte kortläsaren,så vi fick åka på bankomaten å ta ut pengar... En par mil extra i onödan då tyvärr,men jaja. Hovis har vare här å skott om fjordarna idag,extra tjocka dojjor denna gång eftersom gubben fått grönt ljus att starta på hästrallyt om två veckor. Blir en helg jag är ensam hemma det då... De sover ju där åxå ju. 
Nu är det visst nån fotboll på tv å jag är totaöt ointresserad kan jag lova. Bland det tråkigaste jag vet... Går å lägger mig istället jag,så jag prkar opp i morrn. Hästar ska ut å Hraffe ska ha kapellet på sig som gubben säger ;) Gonatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0