Jobb nu igen

En sån här skulle man haft.....
Jag ska snart åka på jobbet. Det tar emot.... Har ingen jättelust alls nä...Men det går väl det med... Preggots mage tar sig faktiskt. Hård som sten.... Får hoppas allt går vägen denna gång. Annars blir jag inte så glad ju.Fast jag VET att hon ff är dräktig är jag lite sådär att jag inte vågar hoppas... 
Var å sydde (mamma sydde) Hraffes pyjamas igår så nu passar den finemang. Tur jag har en mor som är begåvad :) nu måste jag tyvärr snabba på... Dags att packa ihop sina pinaler å åka :(  Ha en härlig dag hörrni!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Snitsig skylt! ;)
Jag förstår att du inte riktigt vågar hoppas, efter förra året, men nu är hon ju faktiskt på god väg, så att säga.

Bettet köpte jag förresten på FB, men Hööks har sådana för en rätt billig peng!

2014-06-08 @ 09:44:18
URL: http://videungens.wordpress.com
Postat av: Julia ♥

Jätte fin blogg, var gärna med i min veckans blogg! :)

2014-06-08 @ 12:13:45
URL: http://jjuliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0