Ibland blir jag så FÖRBANNAD!

 
Ja idag fick vi höra att tre grabbar jagat våra får på gravkullarna. Jag blir så satans arg så klockan stannar. Det formligen ryker ur mina öron! Som tur är vet vi vilka de är. Nu ska jag producera lappar att sätta upp på stängslet så får vi se om det hjälper. De hade även dragit ur strömmen för att ta sig in i hagen. En unges mamma har blivit informerad så jag hoppas ungen skäms så inåt helvete... Hans såkallade kamrater skall åxå få sig ett samtal! Så äre. Som tur är känner vi en polis ganska väl så han ska säga till på jobbet att patrullbilarna gärna får åka den vägen om de har tid å möjlighet. Sen ska jag baske mig sätta mig på lur med kameran å långzoomen å fångar jag ngn på bild blir det polisanmälan. Hårda bandage! Har slängt ut en vädjan på FB åxå till alla som vill dela här i området. Satans ungar. 
Annars äre status quo. Allt lungt I övrigt...
Hälsat på fröken E å lilla Tille på sjukan. Hon har gått upp ca 600 gr sen jag senast höll å det märktes faktiskt! Det enda hon har kvar i slangväg är sonden :D Duktig tjej! Hon är så gullig :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Förbaskade ungar!
Vad bra att du pratar med deras föräldrar så de får veta vad kkillarna gjort och kan prata allvar med dem.

Hur många veckor för tidigt föddes Tillie? Hon är så söt!

2014-06-06 @ 11:50:04
URL: http://stallskogalund.se
Postat av: Jenny

Jäkla snorungar! Hoppas de får sig en åthutning av föräldrarna.

2014-06-06 @ 19:58:41
URL: http://videungens.wordpress.com
Postat av: marianne

Jag skulle polisanmält utan foton...tror jag skulle åkt hem till var och en och jagat skiten ur dom...och sen frågat hur kul dom haft....mitt humör är inte att leka med. Bara att hoppas på att föräldrarna förstår allvaret och inte tycker dom har söta barn och att det måste varit någon annans ungar som gjort det ;)

2014-06-06 @ 22:50:09
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0