Yesterday

 
Fick de gå in,lillan och den ömma modern. Aldinros var duktig och hängde med hela vägen! Det tar sig! Hon fick lyfta fötterna och prova grimma. Grimman var i minishettis size men var ändå lite stor :) Gullig häst. Himla pratsugen. Sonen är väldigt impad av henne. Jag är impad av sonen som börjat hjälpa till med hästarna här hemma. Han leder Zigge alldeles själv nu för tiden. Klappar föl gör han åxå,fast hon är lätt i arslet :) I går hade jag besökt av min syster med tillhörande släkt från amerikat. Grabben tyckte det va kul å se på babyn tror jag. Tur hon inte är så blyg längre :) 
De andra är det bra med. Väntar på å se om Skessa brunstar om. Det är dags i helgen isf att börja med det. Fifan är som ett plåster på Baldur just nu. Ska va nära och när de går opp å ställer sig i vinterhagen (vilket de ofta gör) står damerna på varsin sida om killen. Han är så snäll å go prinsen min!
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är så roligt att du uppdaterar läget, himla roligt att läsa, klickar in här flera gånger om dagen för att se om något nytt kommit ;)

2014-07-15 @ 13:13:28
URL: http://www.mittangsull.blogg.se
Postat av: Jenny

Han är väldigt populär just nu med andra ord! ;)
Och himmel vad söt lilla Aldinros är! Bra att börja med sådana små bestyr tidigt så de lär sig.

2014-07-15 @ 13:38:33
URL: http://videungens.wordpress.com
Postat av: Marianne

Hon ser inte stor ut, den lilla sötnosen <3

2014-07-16 @ 00:57:15
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0