Livet på gården

Knallar på. Gaefa och Aldinros fick gå in en stund igår. Jag känner att vi ska börja ta på grimma nu... Öva att leda... Hon är lite vild damen. Men ack så söt. Gaefa är fantastisk som mamma. Himla gullig med babyn
och duktig! De andra små står just nu under väl utvalt träd i vinterhagen (?!?) De går gärna upp dit om dagarna. Är nog bra att ha öppet dit då. Baldur har dratt över Fifa en vända som jag sett,men de verkar lite blyga och visar inte uppvaktingen för mig. Rackarns kusar. Skessa är sådär söt som vanligt. Ännu ingen ombrunst där som jag sett. De ska få gå in en stund sen så ser man hur galen Baldur är när de ska gå ut ;)
Inte får ni nån bild idag heller för jag har varit lite upptagen å inte hunnit fota :) Erica har fotat när de va här med Fifan så jag skulle få lite bilder av henne! Roligt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Inte vill han att mamma ska se när han tjusas med andra damer ;)

Gud vad det här är spännande Titti! Hoppas verkligen det blir en liten nu!! Och är det något du vill jag ska komma med eller så, så hojta!

2014-07-13 @ 20:41:28
URL: http://www.mittangsull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0