Ja jävlar

Helt sluuuuut! Kom hem halv 9,hann dra på Hraffe kapellet å släppa ut samt drai mig två rask kaffekoppar samt en macka innan jag deog iväg å jobbade på fornvården. Hemma vid 14 draget. Har nu gjort stallet samt tagit in alla hästar på en vila. Till veckan kommer ett till sto. Gaefa har ff inte släppt nå bäckenband tack o lov. Juvret är det dubbla sen sist. Ska rodda opp lampan ikväll så man ser nå på monitorn... Än blir det nog ingen unge,men ska det fortsätta gå i detta tempo vete väl tusan om det inte blir snart... Roligt men lite nervöst åxå. Livrädd för att det ska bli nå tok. Framfall eller nå... Men det är nog bara att ta det som det kommer...
Växer på sig bra.... Å hua... 
Har skickat en bild på kokhuset åxå till Marianne. Det är nåt där känner jag. Sen kanske jag inbillar mig,men på vinst å förlust så skickade jag bild. Ska bli fantastiskt spännande att se vad som sägs :) Jag vill liksom tro på sånt där,men är väl ändå skeptiskt på nå vis...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja nu är det nog inte länge kvar!

2014-07-06 @ 19:56:56
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0