Valpvakt

 
I dag vaktar vi Tumba igen. Det är inte bara det inte. Han är lättväckt,så att smyga sig iväg går bort. Han är otålig å piper en massa när han är med i stallet. Han är liten så ibland tappar man bort honom. Dessutom gillar han att jaga katterna... Summa summarum,jag är redan trött å klockan är bara 12... Nu har han tagit plats på gubbens jacka för en stunds vila. Helst vill han vara i knäet,men det blir ju knöligt.
I morrn jobbar jag sista passet innan frivecka,hallelulja. I helgen SKA jag ha sovmorgon,så det så. Är allmänt trött mest hela tiden,skyller på vädret. Regnar stup o minuten och solen har vi inte sett på länge. Man kan bli deprimerad för mindre!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, vad söt han är! Hundvalpar och kattungar alltså... de har nog en på/av-knapp ;)

2014-01-08 @ 21:25:29
URL: http://videungens.wordpress.com
Postat av: Nina Liljedahl

Mej ojsan då! En riktig liten buse med andra ord ;-) Vi har ju också jack russel, fast den långbenta varianten Parsson Russel och de är osåck

2014-01-09 @ 15:42:57
URL: http://stallskogalund.se
Postat av: Nina Liljedahl

...hmmm bidde visst lite knas där...
Jo våra hundar är också ena riktiga marodörer vad det gäller att jaga katterna, skulle jag skriva.
Så våra katter har flyttat ut i stallet sedan flera år tillbaka, de vill inte bo ihop med hundarna.

2014-01-09 @ 15:44:46
URL: http://stallskogalund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0