Hur göra...

Har faktiskt börjat fundera lite... På att eventuellt sälja Hraffe. Faktiskt. Min rygg(och axel) är inte schysst och gör ont av å till. Hästen behöver nog mer än jag kan erbjuda just nu. Han är ju ff bara inåkt,dels pga min rygg samt avsaknad på bra ställe att hålla till på när man är själv Och tiden räcker inte..Har man hjälp går det ju,men det blir ju så sporadiskt... 
Jag vet inte hur jag ska göra faktiskt.... Råd nån?
Vete fasen... en tjockis är han åxå,men han har ju ett sjukt fint steg. Bättre än nån annan på gården. Tåls att fundera på....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj, svår sits, och det är ju bara du som kan fatta det beslutet. Skicka honom på träning annars? Eller låna ut honom?

2014-01-05 @ 21:15:02
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0