För 5:e dagen i rad

Snöar det på norrlandskusten. Saktmodigt snöande,sådär som det sägs att vi norrlänningar är ;) Jag tycker om när det snöar. Åtminstone om det snöar rakt ner typ... Snöstorm
är en annan femma.
Nu har jag nyss kommit hem från mitt jobb å ska väl masa mig ut i stallet så småningom. Vi ska på kalas idag kl 15 åxå,systerdottern blir 16 år :)
Härom dagen läste jag rubrik om att en häst hade gått ner sig i selångersån,hu vad hemskt! Tack o lov gjorde räddningstjänsten en strålande insats och fick upp hästen som verkar
 
ha klarat sig bra! Otäckt sånt där.... Hoppas ni har en härlig söndag! Nu ska jag gå ut å glädjas åt att min pålle är pigg i benen,jag såg nog en serie 4fota hopp när jag svängde in på gården :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Stackars häst, tur att det gick bra.

Vilken fluffig snö ni har :D

SV: Det var ju knepigare förstås. Sätt ner foten ordentligt? Med stålhätta? Ni har inte skrivit något kontrakt eller? Annars kan man ju helt enkelt säga upp människan och hänvisa till uppsägningstiden.

2014-01-19 @ 22:42:28
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0