Å ännu mer snö :D

Jag gillart!! Idag har det snöat i skov hela dan. Lapphandskar :) Varit ute mest hela dan,fyllt på vatten å mat å allt annat. Ett evigt pyssel... Sen är det visst bara jag å gubben som fyller på det där vattnet vilket retar mig lite. Man gör väl det ibland fast man är inhyst kan man tycka. Nu ska vi nog ta å sätta ett datum som gräns här för nu har det ju snart gått 2 månader sedan hon sa hon skulle flytta och än har ju inget hänt. Jag vill kunna planera och så. Sen vill jag flytta upp fjordarna innan det blir vår åxå. De går ju på baksidan de. Baldur,Hraffe å Gaefa kan säkert gå ihop så länge hon är dräktig. Det har de gjort förr. Man kan testa iallafall om det funkar. Fast man får nog hänga dit ett extra hönät skulle jag tro... Nu är det dags för duschen,födelsedagsmat hos min kära mamma idag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kommunikation är nyckeln! Fråga när flytten är tänkt att bli av och säg att människan gärna får fylla på vatten ibland också ;)

2014-01-18 @ 21:38:56
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0