Nöden är uppfinningarnas moder..

Jag har ju länge och väl haft ont i rygg och höft. Tanken slog mig att det kanske är sängen? Den är ju modell fast,så vissa dagar känns det som en bräda. Så igår när jag bäddade rent,tog jag madrassen ut tältsängen och lade på min sida. Det ser helt sjukt ut,men jag tycker jag somnade lättare igår och känner mig inte lika stel å hemskt idag. Så madrassen blir kvar ett tag till. Tar väl ett tag för att se om det hjälper kroppen. 
I morrn är det jobb igen. Hela friveckan har galopperat förbi. Vad fasen tar den vägen? 
Jag ska iallafall se om jag kan lura ur lite pink i dag då. Har inga höga förväntningar nej... Mer än att jag hinner nog läsa ut boken :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Har du fångat något kiss nu då?

2014-02-28 @ 22:27:14
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0