Men äre nå vackert väder eller?

 
I går sken solen och snön gnistrade! Lagom skare var det åxå så vi tog och skotrade till Skatan en sväng På eftermiddagen. Tror mitt barn blivit lite åkrädd efter vurpan i fjol dock... Hon gasar inte mycket nuför tiden...
Baldur den räkan har tappat en baksko. typiskt...
I går var jag åxå ridfröken. Det är svårare än man tror det. Barnet är lite rädd,hästen är lite envis å vill göra som hon vill... Men med lite lydnadsövningar och öva på att våga trava ska det väl gå hoppas jag? Framför allt ska väl flickebarnet lära sig att lyssna på sin mamma som inte är tappad bakom en vagn när det kommer till ridning. Men det var just där det var problem ;) 
I dag hägrar OS finalen i hockey! 13.00!!! 

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag trodde inte att du red Baldur, du har inte skrivit om det. Eller är det någon annan som rider honom?

2014-02-23 @ 11:30:56
URL: http://stallskogalund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0