Första sittningen...

 
Mjaa,vad säger man... Satt i TVÅ timmar med Gaefa i boxen,jag å en bok samt mina händigt tillverkade pinnhink. Ända tills klockan klämtade för mat satt jag. Gaefa var vansinnigt intresserad av min bok,och mina skor... Tror hon tyckte jag var mycket knäpp. Till sist var jag som tvungen att utfodra övriga djur. Jag gick således å packade hö. När jag återkom till fröken Gaefa,ca 2 minuter senare,hade hon -såklart- kissat. Fasen. Provar väl om i morrn. Vore ju bra om man fick en skvätt i hinken. 0,15 ml krävs för testet så nån droppe må man kunna få väl?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, så jäkla typiskt!

2014-02-28 @ 22:22:58
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0