+7,i februari...

Åhhh denna vinter är sämst! Nu äre 7 grader varmt å blankis överallt. Helt värdelöst!! Ja blir så less. Blåser som fasen åxå.  Karln min är dålig igen. jag ska nog åka på apoteket åt honom idag tror jag bestämt. Så det blir nån ordning... Annars vete 17 hur han ska kunna jobba på onsdag. Han måste ha fått i sig nåt för ingen annan blir dålig. Märkligt att det ska hålla i sig så länge bara.
I morrn kommer nog urinprovet. Sen får vi se då hur det går... Vill ju kolla innan jag ens funderar på att rodda ihop mina tre. Nu när sokki flyttar till helgen vill jag ha upp fjordarna i andra vinterhagen så då vore det kalas om man visste säkert att hon är dräktig eller ej då. Annars blire jobbigt. Är hon inte det vete fasen vad jag gör.... Då ger jag opp tror jag...
Hittade en död huggorm i höbalen. Den var hel å fin,men jaa lite skrumpen kan man säga...

Kommentarer
Postat av: marianne

Urk...vad äckligt....jag gillar bättre när dom ringlar iväg

2014-02-24 @ 09:25:44
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0