Håhåjaja

 
Här klev man opp med tuppen,eller möjligen före till å med,för att fixa stall å sånt innan jobbet. Meeen så har det gått en propp så det är bevksvart så jag släppte ut hästarna bara då så får gubben fixa resten... Idag åker mitt stora barn,som jag förövrigt inte sett röken av på länge,till Åre för att förlusta sig. Somliga har det bra.... Men de ska ju passa på medan de är unga antar jag. Som tonårsmamma har man nog lite förträngt sin egen tonårstid. Men jag kan inte minnas att jag var ute speciellt ofta. Men jag hade ju i och för sig häst så det var kanske därför. 
I går var equieterapeuten här och gick över Freyja igen. Han såg en tydlig förbättring så nu har jag fått klartecken att skaffa en liten lätt pilot att kasta upp så får vi se då. Hoppas hon sköter sig!! 
Vi hade åxå lite främmande av fröken E å herr D å deras lilla jänta. Hon är jätteglad när hon är glad,men jösses vad barnet kan tjuta när det inte passar. Lite mammig åxå,men de har ju såna perioder..
Nu kaffe å sen 24 timmar på jobbet!
 

Kommentarer
Postat av: marianne

vissa ungar har ordentliga röstresurser...är dom dessutom arga/ledsna skär det genom hela kroppen...antar att det är ett friskhetstecken ;)

Jag kan inte heller påminna mej om att jag var ute på äventyr särskilt ofta när jag var tonåring...men minnet är förstås inte det bästa..hehe

2014-12-12 @ 09:49:44
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: Jenny

Lycka till med Freyja! Det ska väl nog gå bra :)

2014-12-15 @ 17:27:09
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0