Sommarn goes on

Det är så varmt. Man är chockad nästan. Å less. Jag är en -10 människa. +30 är inte min grej. Hunden jag vaktar tycker åxå det är jobbigt,hästarna står mest å trycker i skuggan. Såvida man inte tar in dem som jag gör när det är som värst. Lilla jycken var det lite synd om igår så vi gick till sjön så han fick bada. Big mistake. Fy så det blev inne.... Dammsög som attan men det hjälpte föga. 
det har som blivit dåligt runtfräst med lakritskulan åxå när det är så varmt. Dessutom är vi ju ff på vigge å jobbar å efter en dag där är jag så trött å har så himla ont i axeln så jag tror armen ska ramla av... 
Vi får fräsa när vi är klara,vilket jag hoppas blir snart. Men det tar aldrig slut däroppe..... Hoppas hoppas hoppas han säger av sig den där skiten. Antingen det eller så får de då rekordhöja vårt arvode. Annars vägrar jag i sten! 
Förhoppningsvis får en del av slanten bli ett nytt badrum... Jag håller tummarna! Å en uppgradering av det befintliga...... Nä nu har jag inte tid. Ska ladda för å hämta får idag. Jippi.
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Har ni fortfarande stekhett? Vi har haft svalare de senaste dagarna, idag var det faktiskt tröjväder! :D

2014-08-01 @ 20:45:14
URL: http://videungens.wordpress.com
Postat av: marianne

Jag är mer en + 30 människa, men då vill jag förstås inte jobba på några gärden ;)
Tycker förstås synd om djuren i värmen, dom är ju inte direkt vana, men vi har ju sjön nedanför gården...det är en fördel :)

2014-08-03 @ 16:50:50
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0