Vojne vojne

Syltryggen har varit i sitt esse idag. Inte alls bra alltså. Har jobbat på ändå,men ont gör det. Höften har åxå gjort lite ont. Men det som inte dödar härdar...
Vädret har varit helt fantastiskt idag! Solen har värmt och ingen snålblåst för ovanlighetens skull... Tror alla djur njuter av vårvärmen åxå :)
Fröken Gaefa har INTE varit på nåt vidare sprudlande humör idag dock. Bråttom in,tramsade som faan med hovarna. Förmodligen var hon väl hungrig kanske,men va fasen... 
I morrn är det jobb som gäller. Kanhända får man vila ryggen då ;) Vore ju bra...
Nu inför min jobbsväng har Gaefa's box fått en lapp som lyder:"Mycket spån,när Johan tycker det är mycket ska det vara mer". Tror ni det kommer funka?? Han är lite väl slarvig när han mockar på så sätt att han tar ut lite väl mkt spån. Det blir rent absolut,men det går en halv spånbal varje gång typ ;) Dock tycker han inte som jag när det kommer till mängden spån i boxen,därav lappen.
Nää nu ska jag sätta mig på rygg i soffan. Gokväll!
p.s:Nästa vecka är dotterns kompis med på veterinärena på 7an kl 20. Kolla vettja!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad är det med katter och papperspåsar? De måste te sig himla spännande i deras ögon ;)

2014-04-17 @ 09:49:00
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0