Sol!

Känns ju bättre att vakna till en skinande sol,även om den påminner mig om att det är dags att putsa fönster. Men det kommer jag inte å hinna i dag. Ska stöka undan jobbet på gården å sen åka till farmor en stund,hon har kommit hem från sjukhuset nu. Sonen slutar tidigt så jsg plockar opp honom på en gång. Sen har jag lovat att han å jag ska se game of thrones. Åsså har jag lovat fröken Y att vi ska ta en ridtur. Jag lånade en säkerhetsväst i går. Högt upp på min önskelista på 40 årsdagen står nu en backontrack väst kan jag lova. Men fasen vad tur den är! Men säkert värd det. Man blinkar ju inte åt priset på en sadel om det så är 20 lakan,men en väst åt sig själv tycker man är dyr. Bakvänt mär man tänker på det. Ja men det ska bli bra... Kan va bra med väst om man åker i backen ju. OM jag åker i backen blir det rekord. Då har man isf gjort 100 ofrivilliga avsittningar...
 

Kommentarer
Postat av: marianne

Underbara sol, undrar när den tänker visa sej här nästa gång?!
Finns det en säkerhetsväst från Back on Track? Den har jag missat, men jag har en hjälm därifrån.
Men vänta nu....håller du räkningen på avsittningarna? Haha du skojar va?

2014-04-09 @ 08:16:05
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: Jenny

Putsa fönster hade behövts göras här också, men nu regnar det och då syns det inte... alltid nått positivt med skitvädret ;)

2014-04-09 @ 19:55:42
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0