Gråväder

Påsken har då bjudit på omväxlande väder kan man säga. Ena stunden regn å andra sol. Igår var det ganska varmt. Så varmt så det kom fram mygg. Storleksmässigt som boeing. Eller ja kanske något mindre,men bara lite.
Försökt lyssna på Gaefas mage men man hör mest bara magen som mumlar å möjligen lite plask. Kanske om ett tag? 
Försökt fota magen i hagen åxå med ganska uselt resultat. Damen ville icke stå uppställd en bit ifrån utan hellre vara nära mig å min ficka. Det kunde kanske finnas en gobit? Både igår å idag kom ett flickebarn å drängade här. Fast mest gosade hon med djuren. Å red lite på baldur. Jag törs inte släppa honom bara,utifall han får nå ryck. Då kan det se ut så här....
Fast med något förskräckt min på mig då. Mullebilden har jag hejdlöst saxat från nätet. Vem älskar inte mulle? Enda anledningen till å köpa min häst ungefär.
Annars så har gubben kört på mute idag. Sagt typ noll å ingenting. Sur? Manligt? Ja jag vet i te jag. Irriterad blir jag iallafall,men fine då pratar inte jag med honom heller då.  Å i morrn pyser vi till Gävle jag å fröken Y. De fick föl härom dagen :D Gulligt! 
Nu:Akut soffhäng med kaffekoppen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0